Söndag 12/11

Hej på er! Hur har ni börjat erat sommarlov? Mitt startar med ett bröllop i Vimmerby för Basses kusin och jag försöker ta många kort så ni kan få ta del av det också. Imorgon ska kompisgänget dra ut och paddla kanot i Stångån. Vi börjar någonstans vid Rumskulla och paddlar ner till Vimmerby, jag har inte så stor koll men vi ska ta med en karta. Det blir även en övernattning i tält och lite grillning. I min och Malins partykanot ska vi ha en ishink med öl och mitt älskade rosé vin som jag ska släpa på. Lägger nog upp ett mobilinlägg från kanoten kramar


Kommentarer
Postat av: Malin

Partykanoten kommer att bli awesome! :)

2011-06-12 @ 12:46:02
URL: http://cielrose.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0