Jotex

Äntligen är det söndag och inte långt kvar till sommarlovet, doc så ska jag jobba en del men det blir bara roligt med erfarenhet och lite extra klirr i kassan. Kanske att man ska beställa lite från Jotex eller någon annan inredningssida. Vad tycker ni om den här kudden som kostar 90 kr och har ett fint blommönster, jag tittade på den innan jag fastnade för mina soffkuddar från H&M home. Den här vattenkannan funkar bra som inredningsdetalj så man behöver inte ställa in den i något skåp när man vattnat. Den kostar 249 kr iaf, nu måste jag ner i tvättstugan, kram!


Kommentarer
Postat av: Louise

Ja det är väl så.. Ja jag tog studenten förra året :)

2011-06-06 @ 11:29:13
URL: http://dancinginmydreams.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0