Bröllop för Ida och Datte

Nu är Basses kusin Ida gift och det var väligt roligt och fint att få vara där. I fredags åkte vi till Södra vi och hjälpte Basses mamma med all bröllpsmat som skulle lagas, det skulle serveras smörgåstårtsbakelse till förätt med vitt vin och till huvudrätt fläskfilé med potatisbakelse och rotfrukter med rött vin, till efterrätt blev det en pannacotta med jordgubb och lime och här vitt vin till. Brölloppsfesten blev bra med tal, lekar och mingel men mest dans tror jag. Alkoholen flödade så vissa blev lite smått överberusade men det var en riktigt trevlig kväll med taxi hem på kvällen.

Kommentarer
Postat av: A N G E L I J N A

följa varandra på bloglovin?:)

2011-06-16 @ 09:49:50
URL: http://angelijnas.blogg.se/
Postat av: basse

det var ett roligt bröllop ju! och du var så snygg i din klänning! ;)

2011-06-16 @ 10:31:59
Postat av: Emmas Artwork

sv: Ja, jag kommer nog hålla kontakten med många. Och där jag bor så kommer de flesta gå på samma gymnasium, så jag kommer nog träffa många ändå. Men det känns väldigt sorgligt att inte gå i samma klass längre :'(.



Hugs

2011-06-16 @ 15:00:51
URL: http://emmasartwork.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0