Tillbaka till Västervik

Helgen går väldigt fort och idag ska vi tillbaka till Västervik och jobbet igen men helgen har varit rolig. Igår bakade jag en tårta med jordgubbar på som jag tog med till Anton och Malin. När jag kom inanför dörren här i fredags så möttes jag av en rolig överaskning! Malin hade vattnat blommor och städat hela lägenheten. Hon hade också lämnat en jätte fin klänning och ett gulligt brev så där blev jag väldigt glatt överaskad. Den här tvålskålen på bilden köpte jag på Unnerstad gård och tvålarna kommer ifrån Unnerstad gård och Rusta och kommer passa jätte bra här hemma.

Kommentarer
Postat av: Annsofie

Söt Malin är :)

Det blev ju jätte bra med tvålarna, tur att vi hittade dom :)

2011-07-03 @ 17:14:48
URL: http://misssofie.nu/
Postat av: Malin

Åh, det var så lite så :) Kommer sakna er när ni är borta, får hitta på massor när ni kommer hem igen :) Kramar :*

2011-07-03 @ 19:36:09
URL: http://cielrose.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0