träning

Då har man just varit i skolan och redovisat, känns som om det är måndag idag och helg så en perfekt vecka. Eftersom jag har tagit en prov träningsvecka på Medly så ska jag träna Body attack idag och fråga mig inte vad det är för något, jag har ingen aning men det ska bli spännande. Någon som tränat det förut och kan varna mig?
På bilden är min eftermiddagsmat/kvällsmat: kycklingklubbor, fysalis, vindruvor, avokado och påläggskorv mums.
Jag ska nog beställa kristallkronan här från Halens, vad tycker ni om den? Hoppas att den inte ser så plastsig ut..

Kommentarer
Postat av: Malin

Åh det ser riktigt gott ut! Och kristallkronan såg väldigt fin ut :)

2011-01-07 @ 19:52:11
URL: http://cielrose.blogg.se/
Postat av: cecce

God fortsättning!!



Hoppas träningspasset gick bra och att du slipper träningsverk:-) Har också så smått börjat komma igång med träning. Lite segt är det allt:-)



Ljuskronan var fin tycker jag!



Kramar

2011-01-07 @ 23:19:46
URL: http://ceccesblogg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0