styling hemma

Nu har jag ändrat om en del småsaker hemma som ni ska få se, det är inte alls svårt att få ett snyggt och modernt hem med en billig budget. Tre saker har jag fixat iordning den här veckan men de kommer jag visa från och med måndag. Bilderna ligger på kameran än så länge och det är mycket jag vill få med och skriva om men läs måndag. Jag har samlat på lite inspiration och färger från Plaza heminredning så det får ni se idag. Massor ideer får jag både från tidningar och tv program, många är inte alls svåra att fixa till men gör det till din egen grej!





Kommentarer
Postat av: Malin

Svar: Tack snälla! :) Vad kul att ni får besök av familjen :) Själv ska jag ligga inne och kolla massor av film, äta popcorn och läsa lite. Är fortfarande sjuk :(

Kram

2011-01-29 @ 11:38:57
URL: http://cielrose.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0