Morgon! klockan är 07.37

Godmorgon på er jag brukar inte vara upp så här tidigt men jag måste förbereda mig mentalt till redovisningen som börjar kl 9. Det känns som en del fjärilar i magen just nu och värre kommer det nog att bli, redovisa själv är ingen hitt. Jag har ialafall funderat på den här Neskaffe dolce gusto sedan jag såg den på reklamen, jag ska inte köpa den men såg så cool ut men  1999 kr var lite mycket! Min kompis fick en i julklapp så jag får gå dit om smutta på en kaffe för dom är ganska små har jag hört, desutom när man räknar blir det ungefär 3 kr per kopp - ganska dyrt.


Kommentarer
Postat av: Sofie

Hoppas de gick bra! :)

Svar: Glömde skriva vart klockan kommer ifrån men den är ifrån Nelly.com :)

kram

2011-01-14 @ 16:00:33
URL: http://misssofiiee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0