Torsdag

Ingen helt vanlig torsdag för idag kom pappa, Robert och Annso för att hämta mig i skolan. Jag blev faktiskt förvånad att de ens hittade dit, Annso övningskörde hela vägen så snart blir det väl uppkörning. Fan då får vi kriga om vem som ska köra bilen :P.  Vi åkte till gamla Linköping och gick sedan till vallagård och klappade på djuren, det var hästar, kaniner, getter, höns, marsvin och hönor. Hoppas jag inte glömde någon. Jag bjöd på käk hos mig med soppa och efterrätt som ni får receptet på imorgon. Jag hämtade ut mina H&M saker men allt var för stort så de ska bytas.


Kommentarer
Postat av: Malin

Ser fram emot recepten! Speciellt efterrätten ;)

2011-02-24 @ 21:14:15
URL: http://cielrose.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0