Skor från H&M

Häromdagen var jag och hämtade ut mina skor som jag beställt från H&M för ett tag sedan. Malin och jag var i butiken och såg skorna, bara tre par stod det i butiken och vi båda blev förälskade och beställde från nätet. Jag tänkte inte köpa dem först men dagen efter fick jag 10% rabatt hem i brevlådan och kunde inte låta bli. De passade perfekt så snart när det blivit lite mer höstigt ute så ska jag börja använda dem! Något att längta till blir det men annars är hösten väldigt mysig, det är bara snön som jag inte gillar! Ikväll kommer Alexandra och fikar :)

Kommentarer
Postat av: Jennica - 18 år och gravid

sv: ja, man kan ju inte låta bli och det är ju bara ca 7 veckor kvar tills han kommer så :)

2011-08-22 @ 15:39:58
URL: http://jennica.spotlife.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0