Pinnarps camping

Hej! Jag gick igenom mina bilder nyss och kom på att jag inte bloggat om Pinnarps camping än, den ligger utanför Kisa och jag var där i fyra dagar med mamma, syster och boysen. Jag plockar fram några mysiga bilder och visar er. Allt var bra förutom toaletterna som var ganska skräpiga och jag mådde lite illa av att borsta tänderna där haha. En dag så hyrde vi en båt för att åka ut och fiska men efter många timmar så rodde vi tillbaka utan fisk. Mamma Annso och jag åkte även iväg för att rida turridning på Nordsvenskar, jätte härligt och fint väder. Min häst var doc hungrig..

Kommentarer
Postat av: Annsofie

Åh flätan blev så fin, även om jag är flintis haha! :P

2011-08-03 @ 09:47:37
URL: http://misssofie.nu/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0