Capcakes

Då har jag bakat lite igen och den här gången blev det Cupkakes! Döm de inte för utseendet haha för detta var första försöket och får väl se om det blir fler. Börja med att göra vanliga muffins, i mina hade jag i saffran för att få den lite gul och när de är klara i ugnen är det dax att göra glasyren. Det är bara att blanda ihop apelsinskal, vaniljsocker, florsocker och creme cheese i en skål. Av papper gjorde jag en spritsare som ett rör och sedan klämde jag ut lite på varje. Rosa pärlsocker kan vara fint att strö över för synens skull.

Kommentarer
Postat av: Sofie

ser mummsiga ut!

2011-04-23 @ 10:44:15
URL: http://misssofie.nu
Postat av: Emelie

Det ser gott ut :)

Sv Ja det var rätt kul fanns ju många fina bilar :) Men det var så mkt folk så man kunde knappt kolla på något. men det var ju skönt att komma bort lite med.

2011-04-24 @ 12:51:38
URL: http://mlij.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0