Maträtter från veckan

Jag har blivit lite dålig på att lägga upp olika mat recept men ska försöka göra ändring och kanske att det kommer upp lite bakverk här med. Idag så är jag ledig så det som händer idag blir då att läsa i boken "En oväntad semester" av Marian Keyes som jag fick från Malin. Så bra verkligen så ni kan låna den sen om ni vill, syftar på Annso eller Malin som kanske är intresserade. jag ska laga min goda brunch, altså välja 5 saker från kylen och steka ihop det. Brukar bli ägg, bacon, oliver, soltorkade tomater och gurka och allt steker jag bara i pannan till och med gurkan!
Sedan har jag tvätt tid så då ska det bli skönt med lite rena kläder, inte för att det märks i garderoben att hälften är borta men men.. korgen är ju full så då måste det göras. Hur ofta brukar ni tvätta?  Jag kör en gång i veckan bara.
Stella, Malin och jag ska ses i parken senare och ha picnic! varm choklad, mackor kakor och filtar yii längtar :D

Kommentarer
Postat av: Malin

Åh det ser mumsigt ut! Vill gärna låna boken sen när jag läst ut min "Monte Cristo" :) Ses snart, kommer bli kul! Kramar

2010-09-06 @ 16:07:57
URL: http://metrobloggen.se/cesoir

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0