Kompis dag

Skulle det inte vara kul med en hel kompis dag? Altså att man träffas direkt på förmiddagen och typ käkar brunch hos någon och sedan kanske man går på stan eller gör något kul. Äter tillsammans och kanske festar eller nåt på kvällen, men med bara vänner. Kanske tjej kompisarna som man har roligast med, låter det inte kul? En sån dag skulle iaf jag vilja ha. Man kan ju göra vad som typ se filmer, shoppa, bio eller bara hänga hos någon och ta de lugnt. Idag ska snart till skolan och ha en föreläsning och sedan blir det direkt hem och fortsätta pluggandet.. har en hel uppsats som jag tänkte skriva idag men måste bara kolla så att jag har rätt mail till läraren för det verkar inte komma fram när jag ska skicka in det. Det är rätt stressigt i skolan men det gäller ju att man lägger upp det och gör klart allt i början av perioden man får på sig. Mitt ska altså vara inne imorgon, men tänk på en kompis dag tjejer!

Kommentarer
Postat av: Nicki

det är alltid så mysigt när man har en sådan dag! Bara gör det man känner för, har kul tillsammans och äter gott

2010-09-13 @ 15:07:40
URL: http://niicki.blogg.se/
Postat av: Anonym

Åh! En sån dag låter underbar! Lite som du, jag o stella hade den där dagen när pojkarna var i Jönköping :) Vi får ta en sån dag snart! :)

2010-09-13 @ 19:45:17
URL: http://metrobloggen.se/cesoir
Postat av: Emelie

svar: ja den var vekligen bra den måste du bara se:)

2010-09-14 @ 13:09:45
URL: http://xxforgivexx.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0