Ikea - dag

Nu är snart Mamma, Annso och Robban påväg hit yippi! först ska vi dra till Ikea och kolla runt kanske fika och sedan blir det nog stan en sväng ev. Jag har ju sett en ny dröm kappa på vila för 800 kr, den är marinblå och jätte fin. är den för dyr eller ska man slå till? Mina resekostnader den här månaden kommer ju inte bli billiga precis. Pengar är väl ändå till för att spenderas right? Nej men jag vet inte, måste prova den först så får vi se om vi klickar hehe. Ikväll blir det grillat här på el grillen på balkongen, det blir mysigt och till efterätt har jag tänkt att göra banansplit som ni kan få recept på senare och bilder. Tyvärr blir det nog bara Robban och jag som äter banan hehe. Vad man kan ha till köttet har jag inte funderat på än men det blir prima ballerina. Nu måste jag iaf dra ut ett register utdrag från polisen så ja kan få göra min praktik. Ha en bra helg i det gråa vädret, vem bryr sig om det när man har fin besök :)

Kommentarer
Postat av: Sofie

var jätte kul att ses och maten var super god :) kram och en STOR PUSS!! :D

2010-09-19 @ 09:45:02
URL: http://misssofiiee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0