Himmelrum

idag gick jag lite längre i skolan eftersom vi skulle ha en drama lektion efter lunch. De flesta från klassen kom men alla borde kommit för den var väldigt lärorik. Det handlade om hur man uttrycker sig, och så lekte vi en del lära känna lekar som var roliga. Nästa vecka börjar min praktik i Vimmerby av alla ställen och så kanske jag hamnar på en högstadie skola men hoppas verkligen inte. Vill ju gosa med de små söta ungarna ju hehe. Nog om det för jag har hittat en underbar sida från Himmelrum med väldigt fina inrednings prylar! här är mina favoriter till lägenheten :D

Hyllstege  som är ihopfällbar. 1695 kr

75 kr för denna snygga badskylt

Såhär vackert kan det bli av färgglada rosor och ett kakfat

 



Kommentarer
Postat av: Anonym

Svar: Tack snälla du! :) Jaa, tog den med mobilen :) Hyllstegen var himla fin, en sån skulle man ha! :)

2010-09-14 @ 20:37:46
Postat av: Malin

Det var jag som kommenterade, men namnet försvann av någon konstig anledning :)

2010-09-14 @ 20:38:26
URL: http://metrobloggen.se/cesoir
Postat av: Sofie

Hehe den gör inte så ont idag faktiskt som tur är! :)

Jag vet inte har inte pratat med mamma än, får göra de idag :) kramis

2010-09-15 @ 06:44:40
URL: http://misssofiiee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0