Hem ljuva hem

Imorgon så åker jag tillbaka till Linköping igen efter en fartfylld vecka på skolan i Rumskulla. Jätte kul att jag fick så bra kritik och nästa praktik som kommer i vår blir tydligen också någonstans i Vimmerby. Surt att jag måste behöva resa igen.. Skolan var jätte härlig och jag åker gärna tillbaka igen men just resorna och kostnaden suger så därför blir jag lite irriterad över att de sa (du behöver inte resa om du redan gjort det en gång). Fasan också att lärare är så virriga, sån ska jag aldrig bli!
Imorgon kommer Annso och Robert och dom stannar ev till Söndag. Vi ska hinna med att gå på stan, dra till simhallen med äventyrsbad och leka lite och jag hoppas ju med att vi hinner med lite yoga♥ när killarna spelar eller något. Men deras skrik och våra stillsamma rörelser kanske inte går ihop. hmm aja bloggar vidare imorgon.

Kommentarer
Postat av: Sofie

hihi ska bli kul att komma upp, ska shoppa loss :D

Miss you ses snart :D Pusss

2010-09-30 @ 23:55:03
URL: http://misssofiiee.blogg.se/
Postat av: Basse

kör på med eran yoga ni, men tv:n är upptagen! :D puss

2010-10-01 @ 00:49:38
Postat av: Malin

Svar: Tack! Yes, skulle dock vilja ha en symaskin, så himla kul att sy! Jaa precis, känns så onödigt att slänga bort när man kan göra om :)

2010-10-03 @ 16:26:36
URL: http://metrobloggen.se/cesoir

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0