Ekonomi tips

Idag vaknade jag tidigt som vanligt (nio) och började läsa min bok med Marian keys. Här kommer 3 ekonomiska tips
1. Ta hand om din ekonomi själv och ha koll på vad du själv köper, låt ingen tvinga dig till köp.
2. Din sambo eller pojkväns ekonomiska problem är hans som du aldrig ska ta ansvar för.
3. Låna inte ut pengar till någon om du inte är helt säker på att du får tillbaka dom, blir bara värre.

Igår när killarna hade dragit för att hälsa på en kompis så drog vi tjej gänget (Malin, Stella och jag) hem till Malin på kvällen. Innan på dagen gick Malin och jag ett antal kilometer med en karta för att leta efter Friskis och Svettis, det tog minst en timme och vi frågade massa påvägen. När vi kom fram så kände jag igen mig.. det var ju bara 5 min från där jag bor bara att vi tog en väääldigt lång omväg runt stan. Roligaste kvällen sedan på länge tjejer, love!

Kommentarer
Postat av: Malin

Svar: Jaa, himla fint! Jag hoppas den trillar in i din brevlåda med snart :)

P.s Åh dagen/kvällen/natten var bäst på länge! Så skönt att hänge med er :) Fint med tjejsällskap och bara vara girlie :) Kram

2010-09-05 @ 13:34:54
URL: http://metrobloggen.se/cesoir

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0