Lördag

Hej! idag ska jag hämta ut ett halsband och armband från Kappahl som jag lade undan igår. För er som inte vet så är jag i Västervik nu hos min 11 skulle vi gå ner till stan och hämta ut sakerna så vi får se om det blir just 11 men men. Jag kan tänka mig att gå ut en sväng själv annars för det är så fint väder ute ju! Vi ska hämta upp Jonas senare och åka ut till Gränsö för att fika och självklart kommer jag att ha kameran med mig. jag tror inte att jag hinner träffa pappa iaf fmamma och syster för att hälsa på i helgen. Ingen har vaknat än men jag gick upp vid 9 för att dusha, annars brukar det ju bli lång kö till dushen här :P Klör vi har alltid massa olika saker att göra så går om varandra.. jaja nu ska jag svara på mess från Basse(man blir ju mess bombad på morgonen) han är kvar i Linköping kramar






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0