Lite trix bjuder dagen på

jag har just stickat klart min halsduk som från början skulle bli en tub - halsduk men riktigt så lång blev den inte. Jag ska prova min systers tips med att lägga den i vatten och sedan dra ut den lite grann, men tvivlar på att den blir så lång som ja ville ha den iaf. Jag visste inte från början hur man maskade av men den kollade jag bara upp på Google. Sidan där de visade hur man gjorde var ju kanon så här är en bild på mina konstverk haha. Den lila är årets halsduk och jag brukar få till en om året typ haha, ganska kul  är det när man har lite tid över så prova!
Jag håller på för fullt med mitt prov nu i skoklan, (det är en hemtenta) så jag får en vecka på mig men det är ändå jätte svåra frågor.. Igår satt jag 5 timmar med första frågan och den är inte riktigt klar men ska börja på andra idag, har verkligen ingen aning om hur andra världskriget påverkade elever och lärare :S Ha det bra ute i frosten som är.

Kommentarer
Postat av: sofie

ska bli kul att se halsduken på sen :)

Svar: Ja de var inte bara viborg utan nästan hela västervik hehe :P

Kram puss

2010-10-22 @ 11:34:18
URL: http://misssofiiee.blogg.se/
Postat av: Emelie

hahhaha va ?

2010-10-22 @ 19:20:41
URL: http://xxforgivexx.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0