Spelkväll

Igår mötte jag upp Malin för att gå en sväng på stan och vi tog även en fika på "Berget" tror jag att det hette. Jätte mysig miljö så nästa gång måste jag ha med mig en kamera, utanför hängde massor av klängrankor eller hur det nu stavas. Lite gammaldags inredning med massor av tavlor med bilder från olika platser i Linköping så dit kommer vi att gå igen! Jag åt en jätte god ost och skinkpaj och Malin tog bakpotatis med skagenröra (den du Ann-sofie ;)).
Lite fynd fick jag allt med mig hem också som ni får se senare när jag satt upp sakerna. På Myrornas hittade jag en snygg ljusstake men inte en vanlig ljusstake, svårt att förklara men med pinnar som lyser typ. Dom brukar vara ganska dyra iaf och den här kostade 50 kr, jag hittade även paket papper som fick följa med mig hem från Monki. Till mat käkade vi tacos hos Anton och Malin och sedan började spelkvällen med Lips och Monopol!

Kommentarer
Postat av: Annsofie

åh vad gott med bakpotatis!

Var de nästan en sån som fanns på biltema? Ses imorgon bruden! :D kramis

2010-11-13 @ 16:15:08
URL: http://misssofiiee.blogg.se/
Postat av: Malin

Det var himla kul! Måste göras om :D

2010-11-13 @ 23:16:07
URL: http://cielrose.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0