Skor som inte håller

Jag har alltid hatat vinter skor.. jag tycker att dom är jätte snygga och allt sånt med just kvaliteten suger!
jag lovar att majoriteten på mina vinterskor har endast hållt en vinter max och ska dom verkligen göra det? Det spelar ingen roll om dom är dyra eller billiga dom håller ändå bara en vinter, är det någon mer som känner igen sig eller är jag ensam om det här? Inte kul iaf när skorna sakta men säkert faller sönder när man har älskat dom så mycket. Mitt exempel iår redan då är mina Ugs som var väldigt billiga 100 kr typ och jag hade absolut inte räknat med att dom skulle hålla mer än en vinter men iaf mer än två veckor. Kvittot är borta och dom finns förmodligen inte kvar i affären längre.. Jag var på stan med Alexandra och så upptäckte jag att sulan gått upp där bak, efter några steg även där fram. Nu gick jag altså och släpade foten till bussen xD. Näsan hemma så lossnade hela sulan..!

Kommentarer
Postat av: Roger Carlsson

Gå tillbaka till butiken och kräv ett par riktiga som ersättning. Dålig kvalité ska man aldrig acceptera

2010-11-10 @ 17:19:42
URL: http://www.enklare.nu
Postat av: Emelie

m jag vet men jag får äta munkar :) och det är inte pågrund ab att jag ska va nyttig nu inte

2010-11-10 @ 18:58:42
URL: http://xxforgivexx.blogg.se/
Postat av: Lotta

Lägg alla kvitton i en skokartong el. låda så är det bara att leta fram rätt kvitto om det blir något fel. Gå alltid tillbaka och berätta om det är något problem med det du köpt. Om du köpt med kontokort kan du kolla köpet och visa det i affären (kan fungera).

Kramar Lotta

ps synd att ni inte kan åka med till gran canaria

2010-11-10 @ 20:20:07
Postat av: Sofie

trist uggs håller aldrig speciellt länge :/

Jag har faktiskt ett par vinterskor som jag ska ha iår igen, dock fick jag ju nageltrång av dom men ändå :P

2010-11-10 @ 21:50:12
URL: http://misssofiiee.blogg.se/
Postat av: Basse

sula dom!!! :D

2010-11-11 @ 08:36:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0