Träning eller inte?

Så dålig man kan känna sig när man tänkt att träna men sedan så känner man sig förkyld och vill inte missa den goda lövbiten till middag. Det kanske bara är jag, men sedan om man har fuskat en gång så kan man göra det igen. Jag bestämde för mig själv att 3 gånger i veckan ska jag träna men nu blir det högst två.. Jag kan skylla på plugg och förkylning men innerst inne vet jag att jag kunde gått dit. Jag kommer inte skärpa mig heller för jag tycker att det är så roligt att laga mat och få ha en lugn kväll ibland istället för att svettas på träningen. Mitt humör beror nog också på vädret.
Imorgon ska klassen vara en hel dag ute på Borgö och ha aktiviteter för högstadiet och det kommer bli väldigt kallt eftersom det ska bli regn men jag ska vara berädd med stövlar och tjocka kläder. Någon mer än jag som följer top model? fast jag ser då repriserna nu som går på dagen för det nya hinner jag aldrig att se som är på kvällen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0