Skolan tar knäcken på mig

Dom sista veckorna är stressande och man känner att man bara vill ge upp ibland. inte att de är jätte mycket att göra eller så men just att jag går och oroar mig för mig själv. Kanske har lite höga krav ibland så vissa dagar bara orkar jag inte mer. Snart slut iaf och det ska bli så skönt att få vila av sig lite. Även om man gör sitt allra bästa så räcker det tyvärr inte till ibland och det kan lätt bli en besvikelse, ändå försöker jag inte att ta det på liv eller död viktigt eftersom det inte går. Ikväll ska jag och Annso till Träningsverk1 och träna Core och Spinning. Innan plugget ikväll ska jag försöka ta ett avslappnade bad också för att inte jaga upp mig så mycket. Idag så har vi en håla på tre timmar vilket är riktigt segt. Min viktigaste uppgift idag blir att byta spets tajtsen som jag köpte igår men som redan var trasiga när jag fick dom (en maska som hade gått) Nästa inlägg får nog bli ett "hur man stressar ner" inlägg :)

Kommentarer
Postat av: Miss Diana

Vi bor i en bostadsrätt. Vi har ganska okej stor balkong faktiskt, hoppas att allt får plats. =)

2010-05-25 @ 13:21:48
URL: http://missdq.se
Postat av: Malin

Svar: Jaa, det är synd att det är så dyrt att sälja :( Man behöver ju tydligen köpa så mycket på en gång, och det kan ju bli lite svårt ekonomiskt innan man har fått allt sålt...

Ta hand om dig! Som du skrev, det är inte på liv och död. De finns ju värre saker som kan ske. Jag håller tummarna för dig :)

2010-05-25 @ 16:41:19
URL: http://metrobloggen.se/cesoir

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0