Nu är det sommar

Nu är det sommar och det verkar som att den är påväg att stanna! Det hoppas jag verkligen iaf men ändå är man misstänksam för jag vågar ända inte släppa skinnjackan och bara gå ner till stan i kofta riktigt ännu. Idag är det Ramones och kaiser chiefs som rullar igenom mina högtalare på datorn för man blir så glad av dom. Idag var jag på stan med Linnea och Emelie en sväng efter skolan och jag tittade mest men hittade även en present till pappa, jag kan inte tala om vad det är för han brukar kolla bloggen ibland haha. Så fort jag kom hem igen messade syrran och ville ta en runda på stan med henne Robert och Jonas så blir att gå ner igen tror jag. Jag har ändå ingen lust att sitta inne när det är så varmt ute. I morse när jag satt och väntade på att Linnea skulle hämta mig så fotade jag lite med sepia, så hoppas att det blev något bra kort iaf, är så roligt att prova lite olika tekniker m.m.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0