Köruppvisning

Snart så ska jag bege mig till kyrkan för att värma upp inför körkonserten, så pinsamt! Mamma, Roger, Pappa, Basse och Annso kommer desutom och kollar. Måste verkligen alla komma bara för det, är glad att dom kommer dit och så man jag själv vill ju inte va där. Nu missade jag dagens träning till och med bara för att jag ska vara där vid 15.00 när det inte börjar förens 18.30. Ska bli skönt när skolan och allt är slut och även om jag gillar att sjunga i kör och så blir det förmycket med uppvisningen och träning i så många timmar. Ni får väl se senare om jag vågar visa upp klippen.
På fredag så ska vi upp till Linköping och skriva kontrakt på lägenheten och ta en dags shopping samtidigt. Jag hoppas att Annso och Robert följer med nu för det blir roligare om man är flera. Jag skulle behöva en kort cardigan och lite mönstrade linnen m.m som är bra till sommaren. Hoppas du hittar något med linnea i Ullared!

Kommentarer
Postat av: Emelie

Och på lördag blir det fest :D

2010-05-11 @ 18:58:22
URL: http://whatthefuuck.blogg.se/
Postat av: Malin

Svar: Nej, det är inte jag som har tagit bilderna :) Om du klickar på numren under så kommer du till bildkällan :) Åh, så ni kommer hit på fredag? :) Det vore kul att ses! Kram

2010-05-11 @ 19:25:14
URL: http://metrobloggen.se/cesoir
Postat av: Linnea

Ja de får vi hoppas att jag gör :) hoppas du hittar något i linköping och spännande att ni ska skriva på kontraktet ju :D

2010-05-11 @ 20:24:51
Postat av: Malin

Svar: Åh, var det avslutningssångerna ni sjöng? :) Haha :D Så kan det bli ibland :)

2010-05-12 @ 10:53:25
URL: http://metrobloggen.se/cesoir

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0