Konothajk

Nu måste jag blogga ordentligt eftersom jag ska vara borta till fredag. Imorgon drar klassen iväg på kanothajk över en dag och övernattning i tält. Jag ska paddla med Linnea i min kanot så det är bäst hon tar i för jag vill inte välta, även om de är ganska svårt med en stor bred kanot.. vad dom nu heter. jag måste verkligen börja packa nu tror jag och leta fram en kylväska för imorgon blir det stressigt eftersom jag måste springa upp och tvätta håret innan vi åker, blir inget znozande här inte. Man blir väldigt glad av att det har varit extra många som har kollat bloggen i går särskilt så tack till dom, de gjorde min kväll lite bättre. Jag har även haft nationellt prov, den muntliga delen idag i Engelska B men jag tror att ja pratade på ganska bra när jag väl kom igång så hoppas att det gick bra nu! Sista solningen i solarium nu idag med Annso och Emelie, mina solpolare. Jag kommer sakna det faktiskt/ kramar

Kommentarer
Postat av: Malin

Svar:Jaa, visst är den fin? :) Det är mysigt att strosa runt och kika på fina saker de har på marknader :) Åh, marknadsgodis är så gott! Ha det finfint på kanotdagen! Kram

2010-05-26 @ 21:48:35
URL: http://metrobloggen.se/cesoir

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0