Kanothajk

jag har kanot hajkat två gånger nu och det roliga med hajken är att ena stunden vill man bara dö, typ ringa lilla mamma och gråta och be henne hämta mig från de hämsta stället xD men sedan väder det och minuten efter så tycker man att det är jätte härligt och vill vara ute på sjön ännu längre i den vackra naturen och de roliga "flumride" forsarna.  Det var väldigt roligt iaf när man tänker på allt som hände. Jag paddlade med Linnea och vi hittade ett vass strå som blev vår vän i kanoten (Stråis) och så körde vi rally krockar och jävlades med varandra. När det regnade som värst och allt kändes så eländigt så trampade jag såklart snett och hamnade med ena benet i vattnet, fy vad kallt och blött allt var ända in till trosorna men sedan blev det sol och allt var perfa igen. När jag kom hem väntade ett Oriflame paket på mig utanför dörren jippi jag fick iaf sålt för över 900 kr. Jag visar senare och tipsar!

Kommentarer
Postat av: Malin

Svar: Jaa, då är det riktigt mysigt :) Det åskade här hos oss förut, mindre mysigt...

2010-05-28 @ 20:23:13
URL: http://metrobloggen.se/cesoir

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0