Inrednings intresse

Hej alla bloggläsare! Jag har märkt att mitt intresse för heminredning, matlagning och blommor har blivit större. Och det är så kul att dra hem till mamma för att kolla i en inredningstidning, på nätet inreda.se och att bara se bilder på olika rum. Roligast är ju alla dekorations saker som kan vara väldigt humoristiska och coola att ha i hemmet. Förut idag satt jag med Ikea tidningen och kryssade för alla möjliga saker som jag skulle kunna tänka mig till bra priser. Matlagnings saker är också kul som olika muffinsformar m.m med mönster och sånt. Finns massor av slickepottar m.m på Åhlens som har massor av utstickande mönster och färger. Jag ska också få några tomatplantor av mamma om jag kommer ihåg att hämta dom. är ju alltid gott med kryddor och grönsaker som man själv "fött upp". Idag på morsdag så plockade Annso och jag liljekonvaljer till mamma och fikade på glass och kaffe. Riktigt nice faktiskt.
Vem skulle lixom inte vilja tönta runt i den här badmössan? xD
Komentera gärna med lite olika bra inredningssidor

Kommentarer
Postat av: Madelene

Liljekonvaljerna luktar så gott. Lycka till med inredningen

2010-05-30 @ 22:35:16
Postat av: Mli

Haha knivstället var väl ändå lite roligt tkr jag ^^

2010-05-31 @ 14:37:22
URL: http://xxforgivexx.blogg.se/
Postat av: Nea

Jag har oxå blivit grymt intresserad av hem inredning :) de har nog med att man vill skapa sig ett eget hem :)Knivstälelt är as coolt men de är dyrt :) funderade på den som ev julklapp i julas :P

2010-06-01 @ 16:30:26
URL: http://obnoxious.devote.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0