Hudrengöring

Hej alla snygga! idag har jag varit på lager 157 och kollat in massa rea fynd. Ni kan få se bilder sen men ja hittade en oversize tröja, linne, lång kofta och leggins, jag köpte ett par leggins till Annso med för dom var ju så billiga ändå ;) Jag gav 250 kr för alltihop, helt underbart känns det nu och jag ska försöka spara kläderna lite om jag kan hehe. Kön på lager 157 var 50 minuters väntan så sedan fick vi springa och slänga oss i bilen för att hämta upp mamma och åka till Gränsö hotell där vi skulle gå på djuprengöring för ansiktet och även händer. Jätte bra var det verkligen med Marian Key produkter men hon ville ju också att jag skulle börja sälja och det vill jag nog inte, det verkar kosta!
Så nu efter dagen känner man sig helt matt konstigt nog så det ska smaka bra med hemmagjort pizza snart. Jag har också nyss blivit konsult för Oriflame så när jag får alla papper och kataloger får ni hemskt gärna köpa :D

Kommentarer
Postat av: Malin

Svar: Hej! :) Näe, Anton jobbar hela dagen imorgon. Jaa, det vore kul att ses :)

2010-05-13 @ 21:55:05
URL: http://metrobloggen.se/cesoir

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0