Förkylning

Jag har bara gått och väntat hela vintern på när min förkylning ska komma eftersom den brukar alltid komma en gång per vinter och nu är den här, bara lite sen men det blir väl så när man tycker att det är varmt ute och kan klä av sig och så är det inte lika varmt som man tror. Blir att gå på en halstabletts och te kur en vecka nu men det gör inget för Annso har köpt hem ett jätte gott te som jag tror heter Englastund  eller liknande. Igår var vi på 20 årsfest hos Emelie och Annso hade gjort en jätte fin frisyr fläta på mig som jag tyvärr inte tog kort på. Det är väldigt bra när man läser en Cosmopolitan och får lite frisyr tips. Det känns också väldigt bra nu att kontraktet på lägenheten är påskrivet så om typ 2 månader är vi Linköpings bor så om ni ser någon som springer omkring med karta och kompass så är det jag hehe. Lite så känns det faktiskt men mest bara spännande att flytta ihop med min älskling på riktigt.

Kommentarer
Postat av: Malin

Krya på dig! :)

2010-05-16 @ 20:37:24
URL: http://metrobloggen.se/cesoir
Postat av: JENNY

Ja, och snabb måste man vara också : )

2010-05-17 @ 16:36:53
URL: http://jennyjanssons.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0