4 Veckor

Nu är det bara 4 veckor kvar till studenten! och allt rusar framåt. Denna veckan ska vi ha aktiviteter för högstadie elever ute på Borgö, det är också prov nu på torsdag och en del student information. Jag har iaf skickat ut massa snygga inbjudningskort till nästan alla som ska komma på studentmiddagen. Längtar verkligen efter att få ha på sig klänningen! Efter studenten kommer allt också gå fort, midsommar och får se om jag hittar något sommarjobb.. inget av de 12 olika ställena har hört av sig och ända så är det mindre sökande det här året än förra bland jobben. Efter midsommar så är det bara några veckor kvar innan flytt till Linköping, hoppas verkligen att det löser sig med skola m.m. är så nervös för det. Idag ska det blir bakning (Kärleksmums)  och så ska jag fixa middag och även plugga till mitt prov på torsdag. Det viktiga är att inte börja stressa så allt skiter sig de sista veckorna i skolan. Ha det bra alla

Kommentarer
Postat av: Basse

allt både är, och kommer bli skitbra! puss älsko!

2010-05-17 @ 19:42:11
Postat av: Neha

Åh gott med våfflor:D

2010-05-17 @ 20:58:04
URL: http://nehaexponerar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0