Hej och hopp

Idag gick skolan väldigt segt även fast vi slutade vid 12 så kändes det som att vi slutade 4 typ. Vi hade iaf roll-spel som var ganska underhållande, jag spelade en assistent till en utvecklingsstört i rullstol. Vi går ju barn och fritid så typisk grej. rollspelet handlade om hur dåliga assistenter kan vara och hur samhället ofta behandlar utvecklingsstörda på ett dåligt sett. Många känner sig faktiskt väldigt utelämnade och utanför av samhället.
Efter skolan så drog vi ner till stan för att käka på Mc Donalds, jag har börjat tröttna på det efter att Basse fick en hamburgare som var helt fryst inuti så ska det inte vara! Skönt att åka bil ner eftersom Linnea har fått körkort, förut hade hon bil och jag hade bara körkort men nu har hon iaf båda. Jag såg en jätte snygg väska på Åhlens som var blå för 300 kr. Dags att börja önska eftersom jag fyller år på söndag :D hoppas med jag får pengar och en ny mobil.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0