Champange flickan

Gör en ond handling en ond människa? Vad tror ni för den frågan kommer upp i boken och är ganska intressant. I början av boken tyckte jag att den var sådär samma saker hände men i slutet tog det verkligen vändning och det var verkligen så spännande att man inte kunde sluta läsa, man läste fortare bara för att hinna med att och läsa det som stod på andra sidan. Ett baktips för de som gillar lite verkligare böcker och som man kan tänka sig in i.
Idag hade jag utvecklingssamtal för sista gången tror jag, så skönt att slippa ta sig tid för dessa samtal! Den här gången gick det ganska snabbt för varken läraren eller jag hade så mycket att säga, det ända som jag oroar mig för i skolan nu är att plugga upp den helvetes Engelska B, jag håller på att försöka plugga upp det hemifrån men måste sedan göra prov i skolan och det kommer inte gå bra. Ikväll blir det träning - Core och Step up och sedan ikväll plugg :(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0