Vem skulle inte vilja?

Hej alla kära bloggläsare! så kul att de går uppåt för min lilla blogg, det gör så att det blir mycket roligare att skriva!
Vem skulle inte vilja göra såhär ibland på sin pojkvän?
Lite rolig bild som togs när jag skulle klistra på nya dagslappar på p-piller askarna hehe. Roligt kan man ha ibland eller ofta för nu dom senaste dagarna har jag varit extra glad.. Jag träffade en gammal kompis på stan som jag inte pratat med på jätte länge, gud vad mycket man har missat om varandra under tiden som går och man kan önska att någon tar upp kontakten igen. Jag fick också VG i Svenska idag, som jag har pluggat och verkligen viljat ha det betyget! Eftersom jag inte är den bästa i skolan så gäller det att ligga i som attan för att lyckas. Idag är det också otroligt soligt väder så vem blir inte glad för det? Jag blir ännu gladare om Basse sover hemma ikväll..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0