Student snack

Idag har jag varit i Gamleby och pratat tider om mitt sommarjobb på Erneborgs hemtjänst. Jag ska börja den 5 juli och håller på i 4 veckor, Det verkar ganska roligt bara att det blir lite svårt att hitta i alla små hålor runt Gamleby. Jobbet kommer att gå ut på att åka hem till gamlingar och städa, duscha, gå promenader och vara social med dom.
jag måste berätta också att Basse förra veckan kom hem tidigare än väntat från jobbet vilket jag inte visste om och bjöd med mig till Gusto. Mycket godare än soppan vi egentligen skulle äta den dagen, min underbara älskling är så söt. När han blir ledig nu i sommar så börjar jag istället att jobba typ samtidigt så får göra det bästa av sommaren.
Nu ikväll så samlades vi hos mamma och bestämde allt för studenten med mat och dryck m.m. Nu blir det chill vid datorn, stort grattis till Annso och Robert som förlovade sig idag med! Ni är så söta ihop nu och föralltid woho för er;)

Kommentarer
Postat av: Annsofie

tack så mycket, din och basses tur här näst då :)

Söt bild den får du skicka sen :D

2010-06-07 @ 23:43:31
URL: http://misssofiiee.blogg.se/
Postat av: Robbzz!!

man får ta o tacka ;)

2010-06-08 @ 00:00:42
Postat av: Annsofie

svar: Jo man måste verkligen sätta sig in i de för att fatta, jag förstod ingenting heller från början men man lär sig med tiden :)

2010-06-09 @ 22:12:50
URL: http://misssofiiee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0