Barnvakt

Igår natt så skickade Emelie ett mess till mig om att Nilsson låg på sjukhus så idag har vi varit och hälsar på henne. Hon hade tagit ryggmärgsprov för att kolla om hon fått Borelia men det hade hon som tur inte. Hon blev inlagd framförallt för biverkningarna av sprutan som man kunde få. Vi satt där ganska länge och drack kaffe och snackade och hon såg ganska eländig ut med dropp och nerbäddad. Idag fick hon iaf komma hem igen så hoppas hon kommer till skolan imorgon så att man får höra lite mera om hur allt är nu. Kul när det bara är en vecka innan studenten.
Nu på kvällen så har Emelie och jag varit barnvakt åt Engla (Emelies syrras barn) så vi har målat med kritor, hoppat i Camillas säng och gjort kullerbyttor m.m. Men nu sover ungen iaf, gud vilken energi men det har väl alla treåringar. Emelie och jag sitter här ute och viskar och käkar chips. Ser på Elisabethtown med Orlando Blom som verkar bra.

Kommentarer
Postat av: simone

sv: Jag vet ^^ Men ändå, var inte så varmt idag, kändes lagom slappt ;D

2010-06-10 @ 21:56:15
URL: http://fattybom.se
Postat av: Denise

svar: tack så mycket, det är oftast jag själv faktiskt haha

2010-06-11 @ 00:27:40
URL: http://wheneverystarfall.blogg.se/
Postat av: Malin

Svar: Jaa, visst blir det? Känns lite skumt :D Jag känner inte alla heller, verkligen inte. Antons släkt är hur stor som helst :O

2010-06-11 @ 12:36:16
URL: http://metrobloggen.se/cesoir

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0