Både hiss och diss

Idag ska jag både hissa och dissa Robert faktiskt, det är inte många som blir både hyllade och sparkade i arslet samma dag xD. Jag ska börja med att dissa Robert för att han lade upp en diss till mig på Facebook och skrattade åt mig för att jag råkade göra bort mig lite igår hehe. Så fort jag kom hem så möttes ja av ett hånskratt och det är lite speciellt för det börjar som ett vanligt skratt och övergår sedan till ett ylande. Hoppas ingen lästa hans kommentar.
Hissen går också till Robert eftersom jag hade bråttom till en arbetsintervju och han skulle visa mig vägen dit, vi hade 5 min på oss att hoppa in i bilen. På 2 min dushade han, på 2 min hann hann att springa och klä på sig och fixa håret med styling kräm. Den sista min tog han på sig skorna och sprang flåsande ut till bilen. Helt otroligt måste jag säga, där har ni en man flickor! man kanske skulle börja skynda på lite själv så slipper man tjatet..

Kommentarer
Postat av: Robbzz!!

Exakt ;( ho is the man, och Btw de var inget ylande de var ett "Wihoo" sådeså ;)

2010-06-01 @ 08:57:22
Postat av: Sofie

hahahah de var visst ett ylande robert ;D

snabb som blixten är han min man :P

2010-06-01 @ 09:28:23
URL: http://misssofiiee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0