Oriflame

Hej igen! Nu har jag gjort en ny beställning till Oriflame som jag säljer för så om det är någon som vill beställa nåt säg till hehe. På deras hemsida kan man även kolla i den kommande katalogen för dom som inte vet så man behöver inte ha själva tidningen hemma. Det roligaste med att köpa olika produkter därifrån tycker jag är att man får ofta en gratis produkt till när man beställer. I nästa nummer kommer alla dushkrämer att vara ner sänkta till 19 kr istället för 35 så det är ju bra. Jag kommer också få lite gratis hand krämer och sånt om ja beställer. Man tjänar på att beställa från en konsulent istället från hemsidan ;)  Nog om det! nu är det ju Båt festivalen eller nåt liknande i Västervik så på stan står det mängder av stånd med massa provsmak som man kan gå runt och äta. Hasselö rodden har just varit så det är därför och nästa helg så är det Mc dagarna så åk hit då. Massor av folk och campingliv. Nu ska ja baka seya

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0