Inflyttat och klart

Nu börjar det likna något här, alla kartonger står uppradade i hallen och lite pappers skräp här och där på golvet. Min händiga sambo har byggt ihop alla möbler och hänger nu upp tavlor som ska pryda väggarna. Jag är så nöjd med lägenheten! Eftersom vi bor i en etta så har vi vardagsrum, sovrum och kontorsdel i samma rum men det funkar bra. idag gick vi upp tidigt och åkte till Ikea, Ica maxi och Biltema för att inhandla lite saker med Anton och Malin. Ikväll blir det bio "Inseption" och det ska bli skönt som paus från allt flyttstök. Tiden går så snabbt att man nätan inte hinner med allt. Är det någon som har något förslag på utrymme? Min ide för att få det att se större ut är genom korgar och lådor mest. Jag vill inte behöva kasta under massa saker under sängen som jag gjorde förut. Här kommer bilder!








Kommentarer
Postat av: Emelie

Det ser väldigt mysigt ut annika, jag saknar dig jätte mycket, kan du inte lägga upp en bild på vardagsrummet ? Hoppas vi ses snart

2010-07-31 @ 21:01:57
URL: http://xxforgivexx.blogg.se/
Postat av: Madelene

Snyggt duchdraperi. -vill se fler bilder. Kram saknar dig!

2010-07-31 @ 21:36:55
Postat av: Basse

Det är inte längre än lägenhet, det är ett eget palats av underbara ting :) puss

2010-08-01 @ 00:49:20
Postat av: Hanna

det är bra sj?=)

2010-08-01 @ 11:04:16
URL: http://hannazlife.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0