Tre rum och kök

Hej allihop, jag har just slutat skolan för dagen och ska snart när syrran slutat ta med killarna och dra ner till Tre rum och kök för att äta lunch buffe. Finns alltid två rätter och en veckans sallad. Idag ska jag käka kycklingkluppa, stekt potatis och sås mumma! Idag har det varit information om olika högskolor i bibloteket, mest gick jag dit för att ta lite godis och pennor men alltid kul. Jag funderar på att söka till Linköping/Norrköping.
Jag kan starkt rekommendera två bra böcker, "Luftslott" och "Vattenmelonen" Vattenmelonen håller jag på att läsa nu och den handlar om Claire som ska föda sitt första barn, När hon har fått barnet och hennes man kommer in så är det inte för att se sitt barn utan för att säga att han ska lämna henne för grannens fru. Claire vet inte vad hon ska göra men sticker sedan till till sina föräldrar på Irland. Hon är ledsen för vad som hänt och är inte världens bästa mamma direkt. Hon börjar dricka en hel del och går inte utanför dörren på flera månader. Hon vill gärna hämnas på sin otrogne ex man. Om ni precis som jag älskar böcker som innehåller mycket drama och som man kommer in i väldigt fort så är dom här verkligen något för er !



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0