Sjuklings dag

Idag när jag kom hem fick jag möta min sjukling i sängen som stannat hemma från jobbet. Verkade vara nåt problem med magen. Så klockan 16.00 åkte vi in till sjukan och det verkade kanske vara någon bakterie, men det smittade förmodligen inte. När vi kom hem igen hade Annso och Emelie bakat Cocos toppar och Cornflakes flarn. Mums till fikat! Jag tror att vi har hamnat i någon baka och laga mat stadie för det finns nästan inget roligare än att äta något som man själv har lagat och som smakar så gott.
Idag är det inget Andra avenyn på tv som ja längtat tills varje tisdag, fan när börjar det egentligen? Istället kl 21.00 så är det "Det lilla huset vid sjön" som verkade bra iaf på reklamen. Villken slappdag ! Ska försöka hinna plugga lite med nu. Måste skriva klart om Autism eftersom jag ska redovisa på Fredag (hatar sånt).

Krya på er alla sjuka


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0