Myskväll

Idag hade jag bara en lektion i skolan, kändes lite onödigt att gå dit men sånt är livet. Vi har gjort egna planeringar fram till v.9 så nu ska ja hinna jobba om Autism, rörelsehinder, syn och hörselskador och fosterdiagnostik m.m. Känns som att det kommer bli lite stressigt eftersom lärare verkar gilla att prata sönder lektionerna så att man inte hinner få nåt gjort. Jag slutade iaf halv 10, och inte visste vad jag skulle göra med dagen. Började med att gå till öb och köpa nudlar för bara 1 kr styck (wii). Sen har jag städat lite och bakat kakor som en hemma fru ska göra xD
Jag har blivit riktigt sugen på att se på någon musikal film, några som verkar bra nu är Nine, Footloose, Burlesque.
Igår var jag på arbetsförmedlingen och tog lite papper om sommarjobb. Har sökt till Astrid lindgrens värld, Lysingsbadet, Tallbacken och två förskolor. Hoppas på att få nåt iaf. Ikväll blir det myskväll med film, bad och vin :)
Ta hand om er, och ge mig gärna lite bra förslag på filmer !







Kommentarer
Postat av: Malin

Se Chicago med Reneé Zellweger om du inte har sett den. Den är super! :)

2010-01-15 @ 20:32:01
URL: http://metrobloggen.cesoir.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0