Lördag

Så bra jag sov inatt bara för att min bunny har kommit hem. Har just gått upp nu och käkat frukost, för alla som inte vet så är jag te beroende. Jag måste dricka två muggar te om dagen annars blir det inte bra, morgon och kväll. Så jäkla gott det är med! I morse blev det någon söder blandning från willys, riktigt smaskig. Ni ska få receptet på världens enklaste kakor med som blev jätte goda! Jag brukar inte gilla Cocos kakor men dom här var jätte goda. Blev jätte nöjd med mig själv för att jag lyckades. Jag tycker att det är lite konstigt hur dom kan skriva ut vad som hälst på en löpsedel i affären. Först heter tidningen typ "Topp hälsa" och sedan skriver dom ut massa tips på bantning och har pinn smala tjejer på framsidan. Hur går det ihop sig igentligen? Jag vet inte, men ikväll kommer iaf Martin hit och då blir det nog utgång till Club 9 för lite biljard spelande m.m. Det blir kul! Så jäkla skönt med helg! Ska ta tag i plugg nu så det blir av.
Cocos toppar:
3 Ägg
2 dl Socker
Lite smör
250 g Cocos

Ugn 200 grader
Puss


Fick blommor av min älskling





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0