Emelie idag

Idag har det varit en lungn dag. Jag känner mig väldigt trött i huvudet efter skolan.. Om det är mindre än 18 grader i klassrummet så ska man igentligen få gå hem. Idag i vårt klassrum var det 15 grader. Lederna blir kalla av att bara sitta stilla, så kroppen blir stel och man fryser hela eftermiddagen efter att man kommit hem. Sånt får man vara med om varje dag bara för att inte skolan har råd att höja temperaturen eller fixa den trasiga ventelationen som blåser ut små strömmar med kallluft. Alla elever klagar och är trötta under skoldagen. Blir sur på att det är såhär.
Emelie hängde med hem idag iaf så vi har ätit mackor och varm choklad för att försöka värma upp oss. Mina läppar börjar spricka av kylan så nu måste jag ha vit idominsalva på för att det ska läka. Varje gång man skrattar så spricker läpparna. Inte kul! Nej vad jag klagar. Den här dagen blir nog bra för ska till mamma och fika på semlor. Sedan har jag ju Emelie här :)

Om ni har något bra tips på någon slags lipsyl så får ni gärna kommentera


Kommentarer
Postat av: Basse

stackars dig bunbun! du ska inte behöva sitta å frysa! :( sj fryser jag nu i källaren i södra vi, saknar dig så mkt redan! pusspuss, älskar dig!

2010-01-13 @ 17:59:33
Postat av: Emelie

Huhu försvarets it's the shiiit :D

2010-01-14 @ 21:10:19
URL: http://xxforgivexx.blogg.se/
Postat av: Malin

Försvarets hudsalva är väldigt bra! Man blir lite beroende av den :)

2010-01-14 @ 22:03:17
URL: http://metrobloggen.cesoir.se
Postat av: Anton

försvarets såklart:)

2010-01-15 @ 06:16:30
URL: http://bricktamland.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0