Dålig uppdatering

Godmorgon och förlåt för dålig uppdatering i helgen, har varit i Södra vi hos Basses familj.
I fredags så var vi och hälsade på Oskar och Sara i Vimmerby. Sara var ganska stor nu och har bara ca 2 månader kvar av sin graviditet. Ska bli spännande, dom hade också bytt lägenhet. Den var riktigt snyggt inrett och modern.
Ibland är det så jäkla skönt att bara slappa en hel helg. Blev mycket tv tittande och film. Igår var det också den tredje Johan Falk filmen, riktigt bra är dom allihopa! Har sett dom innan men skadar inte att se alla igen.
Jag har också åkt längdskidåkning för andra gången i mitt liv nu, första gången var med skolan och nu åkte vi i elljus spåret. Gud vad dålig ballans jag har, vanliga skidor är stadigare. Jag ramlade tre gånger men som tur är så är snön mjuk iaf.  Nu ska jag dra till skolan och plågas i några timmar seeya

Kommentarer
Postat av: sofie

hur svänger man? :P

2010-01-27 @ 22:27:31
URL: http://misssofiiee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0