Bio ikväll

Hej bloggen nu har äntligen våra kära Hm saker kommit, känns nästan som julafton förutom att jag bara fick en liten bikini överdel. Basse fick allt sitt. Badbyxor, två kortärmade tröjor, strumpor och en piké. Annso fick sina trosor, Robban sina kallingar och Emelie sina linnen. Resten av sakerna kommer  i slutet av Februari och lite i Mars. Längtar tills min klänning ska komma, Hoppas den ser ut som på bilden bara. Just det jag beställde strumpor också. Behövs!
Snart ska jag och min älskling på bio  och se "Snabba cash" som typ alla redan har sett hehe. Jag hoppas den är bra för att alla säger olika.. Jag har läst typ halva boken men jag gillade den inte så mycket, hoppas filmen är bättre. Det är mitt sista present kort nu av dom tre jag fick i julklapp. Så smidigt och bra om man inte skulle ha pengar någon dag.

Är så nöjd och glad med livet nu, om jag tänker bort stressen i skolan förstås. Vet inte varför men har extra flyt nu





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0