Träningsverk

Så skönt att vakna upp med träningsverk, känns iaf att man har jobbat hårt. Armar, ben och rumpa känns varje gång jag ska sätta mig ner haha kanske för att jag provade att lägga på lite vikter igår, är lite feg med sånt. Tror alltid att jag ska dö eller nåt, nae vet inte men är lite feg bara. Idag blir det iaf lugnt från träningen för nästa pass blir nog inte förens onsdag eller torsdag kanske, beror på om jag får med mig någon på Box. Ska tjata på syrran men verkar inte lyckas. Idag verkar det heller inte hända så mycket eftersom man blir trött av att bara titta ut på snön genom fönstret. Ska plugga lite tror ja och kanske läsa i min bok. Damma lite här skulle behövas och ikväll blir det att laga Chiliconcarne. Nu kom visst trollen hem, Annso och Robban så får väl låta dom underhålla mig ett tag. Igår fyllde Roger år så grattis till han! 44 år nu. Längtar tills fredag för då blir det Linköping med mamma och Annso shoppa! :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0