Godkväll

Snacka om att tiden har gått fort men ändå inte idag. Jag slutade skolan vid 11.00, efter det så skulle man samlas i aulan för information om balen. Informationen var i tre min. Jag skojar inte, det är några elever som ska hålla i den och tror inte att jag ska gå. Förmodligen inte, man måste gå med någon från skolan också och de vill jag inte. Får se hur det blir med allt men längtar verkligen tills studenten. Snart redo för att beställa klänning :D
När jag äntligen kom hem så kom Emelie och Jens förbi på fika och höll mig sällskap lite och när dom åkt blev det att kolla på ett "Angel" avsnitt (ni vet den där gamla serien) som jag iaf inte har sett än. Ganska bra faktiskt. Så det ska jag roa mig med imorgon när jag är ledig att se några avsnitt till, sportlov nu ju. Ikväll har jag också tränat Core och Step up som är väldigt bra terapi om man är arg eller bara trött på allt. Det är nog all träning föresten!
Ha en skön kväll, jätte kul att fler börjat läsa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0