Fet tisdag

Halva dagen gick jag och funderade på om jag skulle trycka i mig en semla efter maten eller om det var onödigt. När jag ändå var på Coop och hämtade Hm kläder så kunde jag såklart inte motstå, grejen var bara att semlorna var slut. Precis som dom alltid är i Västervik på semeldagens eftermiddag. Jag tog snabbt upp telefonen och ringde till basse som var påväg hem från jobbet och bad han att köpa i Vimmerby. Äntligen fick jag iaf äta min semla.
Medans jag pluggade på kvällen bakade Basse sina semlor. Det var inte lite stönande och svordomar när han skulle knåda degen kan jag lova, aldrig skulle han baka semelbullar mer! (lite roligt lät de faktiskt, förlåt älskling).

Kommentarer
Postat av: Anonym

äh inget farligt ju.. skulle ju dessvärre bli ÄNNU värre och ont om det visade sig att man gått omkring med farilga märken:)

2010-02-17 @ 21:35:11
URL: http://karinolofsson.se
Postat av: Malin

Semlor är så otroligt gott! Och mätt blir man :)

2010-02-18 @ 12:04:45
URL: http://metrobloggen.se/cesoir

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0