Tapeter

Hej folket! Nu är jag äntligen hemma från skolan och det väntas plugg men allra först tänkte jag prioritera en försenad lunch, klockan är ju faktiskt redan snart 14.00. Basse sitter i vardagsrummet med en kompis och pluggar medans jag är i köket för att inte störa. Måste vakta potatisen med som kokar över, som ni vet har jag omprov att plugga på, grupparbete att avklara och så tog jag på mig att renskriva gruppkontraktet. Tänkte även handla idag..
Påvägen hem pratade jag och Isabella (från gruppen) om tabeter och mönster, hon har just flyttat in ett kvarter bort från mig. Första tapeten som jag har hittat och gillar är den här svart vit blommiga, den ger ett intryck av gammaldags och modern känsla. Andra som jag gillade från Tapetorama var denna med röda fjärilar, gullig altså. Sista var lite annorlunda med svaga konturer av en blomma som inte blir för mönstrad, alla tycker jag är lantliga.
Vilken är snyggast tycker ni?

Kommentarer
Postat av: Malin

Jag tror att mamma har den tapeten som är på bild nr ett, den med blommor på. Hon har den i blåvitt och den är så himla fin! Skulle gärna vilja ha en likadan :)

2010-12-06 @ 14:19:37
URL: http://cielrose.blogg.se/
Postat av: Emelie

tapeten i mitten tycker jag e fin :)

2010-12-06 @ 14:40:18
URL: http://xxforgivexx.blogg.se/
Postat av: Emelie

jag gillade det massa

2010-12-07 @ 18:18:02
URL: http://xxforgivexx.blogg.se/
Postat av: Madelene

Första är nog snyggast

2010-12-15 @ 20:44:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0